Coraz większe znaczenie turystyki biznesowej

popularne są integracyjne eventyTurystyka biznesowa to specyficzny rodzaj turystyki związanej z ludźmi, którzy podróżują w celach biznesowych, związanych z ich pracą. Często jest utożsamiana z wyjazdami służbowymi, lecz nie jest to do końca prawda. Turystyka biznesowa to tylko pewien fragment podróży służbowych, ponieważ dotyczy głównie wyjazdów na spotkania grupowe.


Turystyka biznesowa w praktyce.


Gdy mowa o turystyce biznesowej, warto przedstawić na co się dzieli:
1. Spotkania grupowe,
2. Wystawy (np. targi),
3. Szkolenia lub kursy,
4. Podróże motywacyjne,
5. Imprezy firmowe.

Turystyka biznesowa to dobry sposób na kontakt z klientem, partnerami, kontrahentami czy też zachęcenie potencjalnych pracowników do zapoznania się z ofertą naszej działalności. Turystyka biznesowa daje korzyści zarówno firmom, jak i hotelom czy pensjonatom. Dzięki temu standard hotelowy czy standard linii lotniczych ulega coraz większemu polepszeniu na całym świecie.


Turystyka biznesowa w Polsce.


Gdy na całym świecie jest to znamy i bardzo ceniony patent, w Polsce pojęcie turystyki biznesowej dopiero nabiera takiego znaczenia, mimo że zaczęła rozwijać się w Polsce w latach 90.
W Polsce to Warszawa od lat cieszy się największą popularnością, jeśli chodzi o turystykę biznesową. Powstaje tam coraz więcej firm szkoleniowych, obiektów i sal konferencyjnych. Zdaniem wielu ekspertów, ta dziedzina turystyki będzie stale się rozwijała i unowocześniała.

Comments are closed.